gurugt705's Anime
My Top 10 TV Series▲▼ | Rating▲▼ |
Code Geass: Lelouch of the Rebellion (TV) | Masterpiece |
Death Note (TV) | Masterpiece |
Elfen Lied (TV) | Excellent |
Fullmetal Alchemist (TV) | Excellent |
Gantz (TV) | Excellent |
Hell Girl (TV) | Excellent |
Shakugan no Shana (TV) | Excellent |
Speed Grapher (TV) | Excellent |
Toradora! (TV) | Masterpiece |
When They Cry - Higurashi (TV) | Masterpiece |