Demontaco's Anime

Seen all Rating Comment
Akane Iro ni Somaru Saka (TV) Awful Umm... incest anyone? I was really wierded out/disgusted by this anime... a waste of the wonderful Rie Kugimiya's voice.
Akira (movie) Masterpiece Insanely good. Awesome motorcycle chases. Can't wait for the Live Action American version.
Azumanga Daioh (TV) Excellent Good stuff. Can't believe it took me so long to get around to it. I've always had a weakness for the slice of life comedies, and this was one of the best. Poor Sakaki can't pet any kitties....
Black Cat (TV) Very good Meh. Better than the manga, i guess. though i have to admit i only finished it due to my OCD tendencies.
Black Lagoon (TV) Very good I wish someone would offer me a job as a mercenary.
Clannad (TV) Excellent XD I love Fuukuu. She's adorable.
Code Geass: Lelouch of the Rebellion (TV) Masterpiece Holy Freaking Crap. BEST. CLIFFHANGER. EVER.
Code Geass: Lelouch of the Rebellion R2 (TV) Excellent Not as good as the first season, i'll tell ya that.
CODE-E (TV) Very good If nothing else, it was a good change of pace. Not really a true romance, not really a comedy, not really sci-fi. A real feel-good series. Great OP!
Cowboy Bebop (TV) Excellent Four Words. Bounty Hunters. IN SPACE.
D.C. ~Da Capo~ (TV) Weak Boooooooooooooooooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrriiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnggggggggggggggggggggggggggggggggg
Doki Doki School Hours (TV) Very good Heheheheheh. Guilty pleasure, anyone?
Elfen Lied (TV) Very good Holy freaking crap. Watch the first scene and then tell me you dont want to finish it, just to find out why the hell THIS NAKED CHICK IS RIPPING HEADS OFF WITH HER MIND?!!
(The) Familiar of Zero (TV) Very good The first season was definitely the best. Rrrrrrrrrrrraow. Rie Kugimiya.
(The) Familiar of Zero: Knight of the Twin Moons (TV) Decent Ugh. Plot goes out the window, replaced by fanservice.
(The) Familiar of Zero: Rondo of Princesses (TV) Decent see Season 2.
Fate/stay night (TV) So-so Eh. could have been a lot better.
FLCL (OAV) Excellent Hmm. i don't really remember much about it. i should rewatch it.
Fruits Basket (TV) Good Umm... i didn't watch this. *shifty eye movements* i don't watch Shojo... *cough*
Full Metal Panic? Fumoffu (TV) Excellent Hahaha. Silly Sosuke. Weapons are not for schools.
Fullmetal Alchemist (TV) Excellent Yeah, the manga's better. I wonder what the sequel will be like...
Fullmetal Alchemist: The Movie - Conqueror of Shamballa Excellent Closure, my ass.
Gakuen Utopia Manabi Straight! (TV) Decent hehehe. lolis.
He Is My Master (TV) Not really good Umm. blatant fanservice. lack of plot. boooooooo.
Kannagi: Crazy Shrine Maidens (TV) Excellent Second season, please!
Kanon (TV 2/2006) Masterpiece *sniff* so beautiful. My first moe. awesome. Uguuu~~~~
Kimi ga Aruji de Shitsuji ga Ore de (TV) Decent Ummm... incest. LESBIAN incest. almost LESBIAN INCEST RAPE. o_O
Koihime Musō (TV) Decent Heheheheheheh. chibis.
Love Hina (TV) Good "" A boy living in a girls dorm?! sounds like this will produce hilarious results! ""
Love Hina Again (OAV) Good see comment for Love Hina
Love Hina Final (special) Good see comment for Love Hina Again
Love Hina Spring Special - I Wish Your Dream Good see comment for Love Hina Final
Love Hina X'mas Special - Silent Eve Good see comment for Love Hina Spring Special
(The) Melancholy of Haruhi Suzumiya (TV) Very good Give us that damn second season already, you bastards!
Minami-ke (TV) Very good another example of a show with a great first season, but not so great second season. another good slice of life comedy.
Nagasarete Airantou (TV) Good Good animation. cute girls. Bad plot.
Negima! (TV) Very good i can't keep all those characters straight!
Ouran High School Host Club (TV) Very good Umm... yeah i didnt watch this. and if i did, i didn't enjoy it. I'm not gay. *avoids eye contact... hugs his pink stuffed bunny*
Please Teacher! (TV) Decent not as good as everyone makes it sound like....
Please Teacher! (OAV) Decent oh hey, there was another episode. whaddyaknow.
Please Twins! (TV) Decent I really hate all this incest stuff. at least they held themselves back while they weren't sure who was the sister.
Please Twins! (OAV) Decent oh yeah, this totally needed another episode. especially since all that happened was everyone camped out and tried to have sex. *sarcasm*
REC (TV) Good whaddya know. not every main character in an Anime has to be a teenager. huh.
Samurai Champloo (TV) Masterpiece Oooh. hip-hop samurai. Anachronism ftw!
School Rumble (TV) Excellent Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha. Love triangles.
Shuffle! (TV) Decent Boobs! there are some in this! unedited! on a hot chick!
Spice and Wolf (TV) Very good Rraow. foxy woman. *pun intended*
Spirited Away (movie) Masterpiece Miyazaki is a genius. nuff said.
This Ugly Yet Beautiful World (TV) Good Huh. i guess it is.
Utawarerumono (TV) Very good Yeah. i cried at the end. no joke.